Herman Bloemen 50 jaar Kiwanislid

Ons lid Herman Bloemen was op 1 juli 2022 maar liefst 50 jaar lid van Kiwanisclub Valkenswaard Dommelland!

Op onze geanimeerde clubavond (5 oktober), die helemaal in het teken stond van ons 50-jarig jubileum, werd Herman gehuldigd door Gouverneur Piet Derks, die er samen met Maaike Roosen speciaal voor naar Valkenswaard was gekomen. Maaike is de luitenant-gouverneur van Kiwanis divisie Brabant-Midden.

Herman kreeg lovende woorden voor zijn enorme inzet voor Kiwanis gedurende al die jaren en ontving van Piet en Maaike een mooie insigne opgespeld met bijbehorend diploma. En van onze voorzitter Joop van Meel nog een prachtige bos bloemen.

Volgend jaar hebben we een groot lustrumfeest. Kiwanisclub Valkenswaard Dommelland leeft als nooit tevoren met 34 leden. Het afgelopen jaar kregen we er maar liefst 3 jonge leden bij.

Deel deze post