Bernard Thijssen overleden

We zijn diep getroffen door het plotselinge overlijden van onze goede vriend en gewaardeerde clubgenoot

drs. Bernard Thijssen

Ben was zeer toegewijd aan de missie van Kiwanis, “Serving the children of the world”.

Vers in ons geheugen zijn Bernard’s inzet en tomeloze energie voor vrijwel alle fundraising activiteiten van onze club, van de kerstmarkt, de ballonvaarten, golfcharity tot onze kringloop boeken- en platenwinkel.

Wij herinneren ons zijn vasthoudendheid en vastberadenheid. Zijn warme vriendschap en zijn inzet voor zijn vrienden en clubgenoten zullen ons altijd bijblijven. Ben was voor velen binnen Kiwanis Valkenswaard Dommelland een goede persoonlijke vriend. We gaan hem missen!

We gedenken hem met grote genegenheid en waardering. We wensen de familie veel sterkte met dit verlies.

Namens de leden en het bestuur van Kiwanisclub Valkenswaard Dommelland.