Flor Potters 50 jaar Kiwanislid

Op 6 juli jl. is Flor Potters geëerd voor zijn 50-jarig lidmaatschap van onze Kiwanis-club. Uniek is het, dat we nog steeds 2 leden bij onze club mogen hebben, die al bij de oprichting acte-de-presence gaven.

Gouverneur Piet Derks kwam tijdens een gezellige BBQ-avond naar Valkenswaard om Flor de overeenkomstige onderscheiding op te spelden.

Natuurlijk heeft ook onze voorzitter Joop van Meel Flor in het zonnetje gezet en zijn enorme betekenis voor de club aangegeven. Als (oud) notaris heeft Flor altijd heel scherp gelet op het naleven van de Kiwanis-gedachte in de meest brede zin. Iedereen heeft ook nog steeds een enorme waardering voor Flor.

Flor was voorzitter van onze club van 1976-1978 en van 1998-1999. Bovendien was hij ook secretaris van 1991-1993 en lid van diverse commissies.

We hopen nog lang van Flor's aanwezigheid te mogen genieten.