Vergadering met spreker

De spreker op deze avond is Annie Vrugt. Annie is directeur eigenaar van BBA tours en president van de damesclub Kiwanis Tilburg. Annie is woonachtig in Valkenswaard. Ze wordt regelmatig gevraagd voor spreekbeurten met als onderwerp de ondernemende vrouw. Heeft onlangs ook voor de heren Kiwanis club in Tilburg gesproken, verder voor Alliance, Rotary enz.

BBA Tours BV was een onafhankelijke dochter van het Brabantse openbaar vervoer bedrijf BBA NV. In tegenstelling tot het moederbedrijf houdt BBA Tours BV zich vooral bezig met zakelijk en recreatief vervoer. Op 5 december 2005 is het bedrijf overgenomen van de BBA door Mw. A. Vrugt-Pereboom. Zij was voor de overname vanaf 1997 al als directeur werkzaam. Met deze overname werd opnieuw een bekend pad ingeslagen en wel het toeristisch verkeer. Kortom het is weer een allround touringcar bedrijf geworden.
Tegenwoordig zijn de touringcars van BBA Tours BV dagelijks onderweg naar diverse bestemmingen in Nederland en daarbuiten. BBA Tours BV organiseert voor groepen en individuen dagelijks dagtochten.