Blokhut Scouting Dick van Toor

Lieve Kiwanisvrienden en –vriendinnen,

Woensdag 7 juli a.s. is het al weer zover, de laatste bijeenkomst voor de vakantie, die we natuurlijk afsluiten samen met onze partners.
Deze keer gaat de evenementencommissie zelf aan de slag, want onder leiding van onze enige echte IVN-gids Andre gaan we de bossen achter het sportpark van Valkenswaard verkennen, alwaar naar het schijnt zelfs culinaire versnaperingen te vinden zijn en een drankje waar je voetjes sneller van gaan lopen (of in ieder geval dat lijkt zo).
Ondertussen zorgt het thuisteam ervoor dat de kolen heet zijn als jullie terug zijn, want de wandeling is alleen bedoeld om de honger op te wekken om daarna te genieten van een heerlijke bbq met een lekker wijntje, biertje of iets anders koels.
Als het weer het toestaat maken we samen een kampvuur en zingen we gezellige liedjes (uhm).

Voor de voetballiefhebbers zorgen wij voor een scherm op formaat en als het Nederlands elftal speelt dan bereiden we ons voor op een echt Oranjefeestje. Nadere informatie zal tzt volgen.

Oh ja, onderstaand een aantal praktische zaken:
Wanneer: woensdag 7 juli a.s.
Hoe laat: 17.00 uur, alwaar we jullie opwachten met een lekkere koele versnapering.
Waar: blokhut scouting Dick van Toor
Mahonia 9
5552 MA Valkenswaard
Kosten: (ruime schatting) 30 euro per persoon (kan nog verhoogd worden als het Nederlands elftal dreigt te winnen)

Laten jullie mij nog even voor 1 juli a.s. weten of jullie wel of niet komen. Karin werk tel: 040-2012848 of via de mail: k.v.loon@pottersnotarissen.nl

Denken jullie nog aan een vestje of een trui voor het geval het in de avond afkoelt en wellicht zijn er nog muzikale talenten onder ons die het kampvuur helemaal compleet kunnen maken.

Wij hebben er zin in!!!! Tot 7 juli
Namens de evenementencommissie,